Campanya "PEL CATALÀ A L'ESCOLA"

Darrerament, certs sectors afins a "Ciutadans per Catalunya" estan recollint firmes per tal d'aconseguir una escola en castellà.

Això suposaria una divisió total en la societat catalana i la desaparició del model actual que permet conèixer les dues llengües oficials de catalunya.

Ens hem de mobilitzar per poder aconseguir una escola en català!!!!!!

Per firmar: www.pelcatala.lateneu.org

temes_noticies: 

Comentaris

1-Es falso que "CERTS SECTORS AFINS A "CIUTADANS PER CATALUNYA" ESTAN RECOLLINT FIRMES". No hay ninguna recogida de firmas actual, mucho menos de algo que Ciutadans no propugna.
2- No sólo es falso sino que Ciutadans no propugnan una "escuela en castellano" ni tampoco que deje de ser obligatorio el catalán.
3- Falso: "SUPOSARIA UNA DIVISIÓ TOTAL EN LA SOCIETAT CATALANA Ciutadans está en contra de los modelos diferenciados. No quiere dividir la escuela en dos.
4- El enlace ni siquiera hace referencia a esa "supuesta" recogida de firmas. Se trata de otra "recogida de firmas" en contra de la 4ª hora (cuatre? oh, la nació s'enfonsa!!) de castellano y para garantizar la escuela en catalán (¿no está garantizada con el resto de horas de la semana?)

Por ello: Basta de manipulación informativa. Basta de engañar al pueblo!!! Basta de desinformación sobre Ciutadans, Basta de mentiras. ¡¡¡LIBERTAD!!!

By hilustrado